Qlimax Extreme Grip

Qlimax Extreme Grip
Produk Herba Keintiman Suami Isteri. http://eratkasihsayang.blogspot.com/2014/05/tips-mengetatkan-faraj-isteri.html

Monday, May 5, 2014

Petua Memuaskan Isteri

HELPDESK/SUPPORT : 017-5760162
|| PRODUK || SUPPORT || CARA BELI || CARA GUNA || QLIMAX TESTIMONIAL ||

Petua memuaskan isteri  dalam hubungan suami isteri telah banyak diperkatakan. Siapa pun tak mahu cerita suami isteri yang gagal dalam bahtera rumah tangga dalam kehidupan mereka. Cara puaskan isteri dengan kuat tenaga batin melalui pelukan suami dengan penuh kasih sayang memerlukan keikhlasan

Cara isteri atau cerita suami dalam sentiasa hubungan intim perlukan persefahaman. Semua pasangan mahu mengekalkan kisah malam pertama sepasang suami isteri di sepanjang perkahwinan mereka. Dalam seks orang melayu kebanyakan sang suami tidak komunikasi secara berkesan untuk puaskan isteri mereka. 




Isteri perlukan 30 minit dalam setiap permainan di mana lebih kurang 62% suami gagal memenuhinya. Suami perlu mengamalkan petua dengan pengambilan herba-herba yang sesuai bagi memenuhi keperluan isteri ini.

Secara tidak sedar, sikap anda yang hanya membiarkan sahaja masalah rumahtangga anda begitu sahaja tanpa usaha menyelesaikannya bakal membuatkan anda sedang menuju ke jalan perceraian secara tidak anda sedari!

Bagaimana anda suami isteri ingin mengembalikan pengalaman malam pertama semasa hubungan kelamin?

Video di bawah boleh membantu cerita suami isteri tentang penggunaan herba kuat tenaga batin yang bebas kesan sampingan dan telah mendapat kelulusan KKM. produk ini sesuai untuk kegunaan suami isteri semasa hubungan kelamin setelah 1-2 minit sapuan dilakukan.





Produk Qlimax Extreme Grip dipelopori oleh Muhammad Zukermi Edi jutawan internet muda yang yang juga memasarkan sabun kecantikan MZ Soap. Beliau telah banyak muncul di majalah dan akhbar tempatan untuk berkongsi kejayaan.

     UTUSAN MALAYSIA


    MAJALAH MASKULIN


Produk Qlimax Extreme Grip berasaskan herba luar biasa ini diadun bagi mempastikan hubungan rumah tangga dalam hubungan kelamin suami isteri akan merasai kenikmatan yang memenuhi kepuasan isteri. 




Bagaimana produk Qlimax Extreme Grip ini mampu buatkan vagina isteri kembali sempit dan  anda suami isteri berganda nikmat?
Produk ini adalah hasil kombinasi tumbuhan herba luar biasa seperti Quercus Infectoria(manjakani), Pine Cypress, Smilax Myosotiflora(ubi jaga), Aloe Barbadensis(aloe vera), Piper Betel(sireh) dan Areca Catechu(buah pinang). 

Produk berbentuk liquid ini di sapu pada bahagian zakar suami dan semasa bersenggaman kombinasi luar biasa ini berjaya:
1. Menjadikan dinding faraj melekap padat pada zakar suami.
2. Menjadikan dinding faraj super sensitif kepada geselan.
 


Suami perlu merencana bagaimana mengekalkan malam pertama suami isteri dalam hubungan suami istri termasuklah mempelbagaikan aksi suami isteri disamping menggunakan poduk pemulihan vagina ini.Cara menghisap payu dara dalam teknik bersetubuh amat penting dalam mempastikan cara cara seks tahan lama. Produk 100% herba ini telah mendapat kelulusan kementerian kesihatan malaysia (KKM).

 Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
Detail >> http://www.qlimax.my/kkm


HARGA


Pembelian secara Kredit kad atau 

Paypal di SINI



JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN


SMS
Whatsup
            "QL" kepada 017-5760162

*Untuk COD di sekitar Serdang/Bangi/Putrajaya/Puchong/Kajang, sila sms/wasap agen kami 
017-5760162

No comments:

Post a Comment