Qlimax Extreme Grip

Qlimax Extreme Grip
Produk Herba Keintiman Suami Isteri. http://eratkasihsayang.blogspot.com/2014/05/tips-mengetatkan-faraj-isteri.html

Friday, May 16, 2014

Produk Qlimax Extreme Grip

HELPDESK/SUPPORT : 016-2023877
|| PRODUK || SUPPORT || CARA BELI || CARA GUNA || QLIMAX TESTIMONIAL ||

Qlimax adalah produk keluaran tempatan (Malaysia) dikenali sebagai  produk kelamin suami isteri dan produk kesihatan dan kebahagian suami isteri  dengan memberi tips cara kuat tenaga batin bagi isteri puas


MUAMMAD ZUKERMI EDI PENGASAS QLIMAX EXTREME GRIP
Muhammad Zukermi Edi berjaya membina empayar perniagaan atas talian dengan hanya bermodalkan RM1.

Pada umur 21 tahun, beliu pernah lalui kehidupan seperti remaja gelandangan di Rembau, Negeri Sembilan. Pengalaman hidup sebatang kara ketika itu betul-betul memeritkan.


Pada tahun 2013, Muhammad Zukermi telah melancarkan beberapa rangkaian produk kecantikan seperti MZ Secret Soap dan MZ Secret Body Spray di bawah syarikat MZ Secret Sdn. Bhd. miliknya.





Hari ini, pemuda kelahiran Temerloh, Pahang itu sudah boleh berbangga dengan usaha hasil titik peluhnya sendiri dan beliau telah membuktikan kepada semua orang yang sesiapa saja boleh berjaya.

Terbaharu, syarikatnya bakal melancarkan satu produk yang dirumus khas untuk kebahagiaan suami isteri dan dijangka menjadi satu lagi produk terlaris beliau untuk tahun 2014. Produk tersebut dikenali sebagai Qlimax Extreme Grip


Dengan kejayaan yang telah dikecapi, Muhammad Zukermi kini merancang mencari lebih ramai rakan niaga bagi memeriahkan pelancaran produk terbaharu itu.


“Pada saya, projek terbaharu ini bakal menjadi satu peluang yang terbaik buat mereka yang idamkan taraf serta kualiti hidup yang lebih tinggi.



Zukermi Edi jutawan internet muda adalah pengasas MZ Soap dan Qlimax Extreme Grip

QLIMAK EXTREME GRIP
Produk ini berasaskan ramuan istimewa herba-herba terpilih yang menjanjikan nikmat yang diimpikan semua pasangan. Rumusan istimewa bahan semula jadi ini juga membantu dalam penjagaan kesihatan dan kebersihan peribadi. Ingat Nikmat, Ingat Qlimax.

Qlimax Extreme Grip merupakan produk hebat untuk suami dan isteri. Ianya memberi jalan yang mudah, ringkas,pantas dan berkesan untuk suami memuaskan nafsu seksual isteri. Isteri akan menjadi puas tidak terhingga, berpusing ke sana sini kerana sedang menikmati kesedapan yang sangat luarbiasa.



Qlimax Extrem Grip adalah 100% Natural Herbs. Saiz kandungan 20ml sebotol. Berbentuk liquid sapuan

Qlimax Extreme Grip ini dikilangkan di kilang bertaraf GMP dan telah mendapat kelulusan KKM : No pendaftaran KKM bagi produk Qlimax adalah NOT140305546K.




Apakah masalah yang sering berlaku ketika melakukan hubungan?
Kemungkinan isteri kurang puas
Kemungkinan isteri kurang merasa nikmat
Kemungkinan anda tidak dapat apa yang anda inginkan

Mungkin ada antara yang tersenarai dalam masalah-masalah yang dinyatakan di atas, tetapi jangan risau kerana keluaran produk Extreme Grip Qlimax ia akan membantu sedikit sebanyak dalam menyelesaikan masalah anda.


ISI KANDUNGAN QLIMAX EXTREME GRIP


Produk ini adalah berbentuk lotion dan kandungan yang terdapat dalam produk ini adalah seperti berikut:

  1. Propylene Glycol
  2. Ethythexyl Olivate
  3. Aloe Barbadensis
  4. Quercus Infectoria
  5. Areca Catechu
  6. Pipel Betel
  7. Smilax Mysotiflora
  8. Pine Cypress




Dan ternyata melalui ramuan dan kombinasi dari tumbuhan herba yang mempunyai kelebihan ini, Produk Extreme Grip Qlimax berkemampuan untuk:
  1. Menjadikan dinding faraj melekat secara padat pada zakar
  2. Menjadikan dinding faraj menjadi super sensitif kepada setiap geselan.
  3. Suami merasa denyutan kemutan vagina lebih baik, si isteri merasakan tujahan seperti senjata yang lebih besar drp biasa

Biar gambar diatas berbicara. Sudah menjadi kelaziman yang suami akan berfikir untuk membesarkan zakar padahal kebanyak produk membesarkan zakar tidak berkesan terhadapa dirinya.

Yang kecik tu tetap comel macam tu je. Hehe.

Sebab itulah Qlimax dicipta. Tak perlu besarkan zakar pun. Qlimax berfungsi sebagai grip. Nama pun Extreme Grip. Zakar anda bakal melekap kedap di dinding faraj. Qlimax juga membuatkan faraj isteri super sensitif terhadap geselan zakar anda. Meraung sedap la jawabnya!


Kebahagian rumah tangga dieratkan lagi dengan Qlimax Extreme GripQlimax Extreme Grip merupakan produk hebat untuk suami dan isteri. Ianya memberikan jalan yang mudah, ringkas, pantas dan berkesan untuk hubungan seksual dan merasai kenikmatan berganda. Isteri akan merengek kesedapan lebih daripada biasa, suami akan menrasa cengkaman dan denyutan kemutan kebih maksimum. Kelebihan Qlimax Extreme Grip dinyatakan seperti berikut.




Testimoni Qlimax Extreme Grip
Produk suami terhangat! Qlimax Malaysia Extreme Grip adalah hasil kombinasi tumbuhan herba luar biasa ini telah ramai pengguna. Testimoni Pengguna Qlimax Extreme Grip 100% Natural. Testimoni terbaru daripada pengguna QLIMAX yang sangat berpuas hati dengan KEBERKESANAN yang maksimum.





Anda baca sendiri reaksi mereka ini!
"Positif dia, memang isteri aku lain macam gila bila aku pakai tu. Aku ada tanya, ada rasa lain tak, dia cakap apsal rasa macam besar semacam. Hehe "
- Reez

"Aku cakap direct je kat kau, Qlimax ni buat aku rasa hebat pulak. Sebab dah lama aku tak rasa best sampai nak repeat 2nd round. Haha. "
- Abang Abas

"Semalam test, isteri aku jadi liar semacam."
- Fitri Pchng



"Isteri abang tak tahu pun abang pakai. Sekali kena terkejut dia. First time abang tengok dia macam tu. "
- Abang Lan


ATAU
SMS/WHATSUP 016-2023877(SHAH)

No comments:

Post a Comment