Qlimax Extreme Grip

Qlimax Extreme Grip
Produk Herba Keintiman Suami Isteri. http://eratkasihsayang.blogspot.com/2014/05/tips-mengetatkan-faraj-isteri.html

Tuesday, May 13, 2014

Teknik Suami Isteri Bersetubuh Dalam Islam

HELPDESK/SUPPORT : 017-5760162
|| PRODUK || SUPPORT || CARA BELI || CARA GUNA || QLIMAX TESTIMONIAL ||

Seks dalam islam memerlukan Teknik Suami Isteri Bersetubuh Dalam Islam yang betul. Posisi melakukan seks bagi mempastikan hubungan intim dengan suami atau isteri memerlukan adab atau tatasusila berjimak yang betul. 

Pada kali ini saya cuba berkongsi dengan sahabat semua mengenai adab-adab berjimak mengikut teknik dan adab-Adab bersetubuh dalam Islam yang betul. Berjimak atau melakuan hubungan seks adalah salah satu kenikmatan kurniaan Allah SWT yang diberi kepada manusia.

Bersetubuh suami isteri boleh mengekalkan kesihatan, mengeratkan kasih sayang dan memanjangkan keturunan. Ia dapat mengawal nafsu dan kehormatan daripada melakukan perkara-perkara yang haram. 

Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud, “Sesungguhnya aku berkahwin dengan perempuan, makan daging, tidur dan juga bangun, berpuasa,dan juga berbuka. Maka sesiapa yang tidak menyukai sunnahku, maka ia bukan daripada golonganku.” 


Rasulullah s.a.w bersabda, “Sekiranya kamu merasa akan turunnya mani, janganlah cepat-cepat kamu mencabut zakarmu. Biarkan dahulu sehingga isteri kamu juga turut sama turunnya mani. Ini kerana pada saat itulah terletaknya punca kenikmatan yang amat sangat bagi pasangan suami isteri yang berjimak.”

Panduan yang diberikan ini adalah untuk kebaikan dan kesejahteraan pasangan serta memperoleh zuriat yang baik, insya-Allah. 

  1. Sebelum berjimak, bersihkan diri dengan mandi, mengambil wuduk, memakai haruman yang lembut dan berpakaian yang menggoda pasangan anda. 
  2.  Wujudkan suasana kamar yang romantik seperti menggunakan lampu yang samar, bau wangi daripada lilin beraromaterapi dan suhu bilik yang dingin.
  3. Beri salam ketika mendekati pasangan anda supaya si dia bersedia untuk menerima kedatangan anda dengan rasa gembira.
  4. Bercumbu, bergurau senda dan berkucupan. Diriwayatkan oleh Jabir r.a., “Rasulullah s.a.w melarang melakukan jimak sebelum bergurau senda terlebih dahulu.”
  5. Doa ketika hendak berjimak, “Dengan nama Allah, Ya Allah, jauhkanlah kami dari gangguan syaitan dan jauhkanlah syaitan dari rezeki (bayi) yang akan Engkau anugerahkan pada kami.” (H.R Bukhari). Doa ini dibaca ketika suami isteri hendak berjimak. Rasulullah s.a.w bersabda dengan maksud, “Sekiranya salah seorang kamu mendekati isterinya (bersetubuh dgn isterinya) dan membaca doa ini, lalu berhasillah dengan jimak itu seorang anak, nescaya anak itu tidak dapat dimudaratkan syaitan.” 
  6. Pakai selimut atau kain menutupi tubuh anda berdua. Al-Ghazali berkata,”Dalam suasana ini (akan bersetubuh) hendaknya didahului dengan kata-kata manis, bermesra-mesraan dan sebagainya; dan menutup diri mereka dengan selimut, jangan telanjang menyerupai binatang. Si suami harus memelihara suasana dan menyesuaikan diri, sehingga kedua pasangan sama-sama dapat menikmati dan merasa puasa.” < /EM > 
  7. Membelai, meraba dan menyentuh bahagian-bahagian yang merangsangkan syahwat seperti bawah ketiak, payu dara, leher, dan pinggang ke bawah. 
  8. Apabila sudah terangsang, lakukan pelayaran dengan baik dan sopan. Dengan ini, pasangan suami isteri dapat menikmati anugerah yang Allah SWT berikan. Islam membenarkan suami menjimak isteri pelbagai cara. Firman Allah maksudnya : “Isteri-isteri kamu adalah sebagai kebun tanaman kamu, oleh itu datangilah kebun tanaman kamu menurut cara yang kamu sukai..” (Surah Al-Baqarah:223). Ini bermakna berjimak dari arah mana asalkan melalui faraj isteri. Larangan berjimak dengan isteri yang sedang haid dan melalui dubur. 
  9. Sekiranya suami sudah mencapai klimaksnya dengan terpancut air maninya, layanilah isteri sehingga berasa puas. Rasulullah s.a.w berkata, “Sekiranya kamu merasa akan turunnya mani, janganlah cepat-cepat kamu mencabut zakarmu. Biarkan dahulu sehingga isteri kamu juga turut sama turunnya mani. Ini kerana pada saat itulah terletaknya punca kenikmatan yang amat sangat bagi pasangan suami isteri yang berjimak.” 
  10. Sekiranya ingin mengulangi jimak sebelum mandi hadas, ambillah wuduk di antara dua jimak. Imam Muslim meriwayatkan dari Abu Sa’id Al-Khudry bahawa Rasulullah s.a.w bersabda, “Apabila seseorang antara kamu telah menggauli isterinya, kemudian ingin bersetubuh lagi hendaklah ia berwuduk.”

Walau bagaimana pun tidak dinafikan setiap insan sama ada suami atau pun isteri ada kelemahan masing-masing. Komunikasi dan perbincangan suami isteri adalah penting bagi saling memahami kelemahan keperluan seks suami isteri masing-masing. 

Sang suami perlu mempelajari teknik tahan lama melalui senaman pernafasan bagi mempastikan kepuasan isteri tercapai semasa hubungan suami isteri ini. Ia boeh dibaca  sini ==> Teknik Senaman Pernafasan

Adaah dibenarkan dalam Islam menggunakan komponen tambahan seperti gel tahan lama atau herba menguat kemutan kepada suami atau isteri semata-mata untuk puaskan isteri dalam hubungan seks, cuma syaratnya ia bukan pemakaian alat tambah bersifat kekal seperti bertindik di kemaluan, 

Suami yang bersenjata saiz kecil tidak perlu risau sebab ada penyelesaian yang boleh membantu sang suami tidak kecewa dalam hubungan suami isteri. Sebagai contoh suami boleh menggunakan gel penguat kemutan Qlimax Extreme Grip seperti yang boleh dibaca dan KLIK image  di bawah:




No comments:

Post a Comment